mandag 3. februar 2014

HOBBYBAKER

Jeg (John) er veldig glad i å lage kaker, så da må jeg vise frem noe av det jeg har laget. 
Det å lage kaker gir meg en god følelse og en ro. Etter en del baking har jeg også fått opp øynene for det estetiske ved kakene.
 Dekorering er morsomt og spennende. Har masse ting jeg vil lage, men kan ikke lage alt for mye kaker, det er ikke bra for magen. hehe


 En enkel fredagskake=)



Denne laget jeg når Marius hadde bursdag. 
Sjokoladekake=)

Figurene er av marsipan og den er også trekt med marsipan. 



 
Denne kaken laget jeg til en som ble 4år og den falt i smak.

det er sjokoladekake i bunnen og sukkerbrød i lokket. 
Trekt med marsipan.

Håper dere liker kakene. Jeg legger ut flere bilder når jeg har laget flere. 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar