søndag 20. april 2014

Nydelig påske!

Hei hei!

Da er påsken snart over og været som har vært her i Tønsberg de siste dagene kan vi ikke klage over.

Vi startet påsken med å kjøpe oss hus på Nøtterøy og flytter inn der 22 mai:)
I starten av påsken har vi tilbrakt noen dager i Skåbu med familien, Der var det mye vind så ble ikke alt for mye ski + at jeg (John) sliter med et håndledd så det å gå ski blir for vondt.  Brukte heller tid på kortspill.
Marius fikk siste dagen et stort gnagsår og det må nok leges før det blir noe mere trening på han.


Siste del av påsken har vi tilbrakt i Tønsberg, der har det vært helt nydelig vær. Jeg gledet meg så til å ta en sykkeltur etter over en uke uten sykkeltrening og skuffelsen ble stor da jeg ble syk å måtte utsette sykkelturen.
Men nå i kveld har jeg følt meg bedre og da ble det en fin tur til Åsgårdstrand og tilbake.
Marius har fortsatt gnagsår så han må trene inne og uten sko, men om noen dager er han nok tilbake:)

Er litt skuffet over min sykkel, den har gått ca 800 km og nå er det en rar lyd i bakhjulet, tipper det er et lager som det er noe galt med så den må på verkstedet.
Alt annet fungerer så håper det bare er det lageret.

Det er ikke mange ukene til vi drar opp til Nordkapp og starter turen og vi gleder oss mer og mer. Vi har kontroll på det meste tror vi! Formen er der den skal være og utstyret er på plass.

Ha en fin siste dag av påsken:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar