onsdag 23. april 2014

Nydelige turer=)

Da har jeg vært på noen sykkelturer de siste dagene og her er noen bilder som jeg har tatt.
Det er jo helt nydelig å være på sykkeltur når været er så fint som nå=)


Å være ute på sykkeltur kl 06.30 er så utrolig nydelig. Det er helt stille og ingen biler som kjører rundt. Den eneste lyden er fuglene som synger, og når solen kommer frem trives jeg!

Skal sies at jeg er et A menneske og står som regel opp halv 6 hver morgen

Jeg valgte en annen vei enn hva jeg hadde planlagt og da kan grusveier dukke opp. Men den varte ikke så lenge så det gikk helt fint. 
Etter å ha vært syk i påsken var det deilig å endelig være ute igjen, men kjenner det fortsatt i kroppen. noen dager til så er jeg helt 100 igjen.


Marius har fortsatt et gnagsår så han vil ikke bruke beina før det er grodd. Det ser veldig bra ut så i morgen blir det nok en liten tur.


Etter noen timer på sykkel så er det godt med en varm lunch. Fant meg en fin plass i sola og pasta bolognese var plutselig himmla godt.
Men det er ikke veldig mye mat i en sånn pose, ca 500kcla og den koster 70-80kr, vil si det er veldig overpriset etter min mening, men det var godt=)



Våren er her og det blomstrer i veikanten, måtte bare stoppe og ta noen bilder for det er så fint!

Hvor jeg har syklet kan dere se på "strava" som er på forsiden. Turene går rundt omkring i vestforld.
Snittfart er nok rundt 15-18km/t.

Her er jeg også ute på en tur og i dag ble det hjemmelaget brød, smakte godt det også. Rart hvor godt mat smaker ute!

Da har denne sykkelen rullet 1100km, er veldig fornøyd med den. og i dag har jeg fått på et speil noen Marius ikke syntes var noe fint, men jeg tenker praktisk! hehe



Ha en fin fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar