fredag 16. mai 2014

Klar for 17mai! Og litt rompe info!

God morgen alle sammen=)

Da er det 17mai i morgen og da skal det feires med tog, kake og pølser. Vi gleder oss veldig til fyrverkeri som er på kvelden i Tønsberg=)

Nå som det bare er igjen 1,5uke til turen starter er det bare kosetrening på oss. Vi spiser også enormt om dagen ca 3500-4500kcal. så jeg (John) har nå gått opp 2kg, det skal også sies at vi har fått mye større muskler i lår og rompe som også veier litt. Når jeg har vært ute på sykkeltur i 4-5 timer så har jeg gått ned ca 2kg, mye av det er vann som har gått ut, men skal vi sykle 10-12 timer om dagen i 30 dager så går vekta fort ned.
Når jeg er ute på sykkeltur har jeg med meg mat og drikke, tur på 4-5t får jeg i meg, 2liter vann, 3-4 skiver brød og 1-2 energibar enda går vekta ned 2kg.

Skal ta bilde av oss før og etter som vi skal legge ut.

Treningen består nå bare av gåturer, og litt styrke. Vi flytter 22mai og har ikke tid til så mye trening nå.


Rompe info!


Jeg (John) har brukt Adamo sykkelsete i hele vår under trening og er veldig fornøyd med det. For meg er det viktig å ha et sete som er godt å sitte på over lengere tid. Etter 80-90 km så kjenner jeg det godt i rompa, men det må jeg bare tåle! I tillegg har jeg kjøpt et geltrekk som jeg kan benytte. Jeg har lite fett på kroppen, så føler ofte jeg stitter rett på "beinet" i rompa. Så innrømmer med glede og stolthet at jeg benytter geltrekk!
I tillegg så bruker vi chamois krem. det er for å ungå gnikkesår og den er antibakteriell.


Anbefaler alle dette sete! utrolig fornøyd=)
Jeg har også prøvd ut dette sete, men for meg så var ikke det noe godt. Her fikk jeg vondt etter 20-30km

Marius skal bruke dette sete under turen, han har også et geltrekk som kan benyttes om nødvendig. Han synes ikke mitt Adamo sete var noe godt.





Ha en flott fredag og en god 17mai alle sammen=)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar