torsdag 8. mai 2014

Torsdag:)

Hei hei.

Det er torsdag og været er overskyet og litt regn, temperaturen en ned mot frysepunktet og jeg har lagt meg i dvale til varmen er tilbake!

Nei da!
Vi har levert syklene på service og får dem tilbake i morgen. Fant ut at det var lurt å få eiker strammet  og resten av syklene gått over.
Det er mye som foregår for oss om dagen, vi flytter inn i hus om 2 uker så tiden går med til pakking og vask.
Og om 20 dager drar vi opp til Nordkapp:)
Vi har igjen ca en uke hvor vi kan trene til turen, siste 1,5 ukene blir oppladning. Jeg (John) jobber med vekta, prøver gå opp noen kg så jeg har litt fett å gå på.  Prøver så jeg veier 65kg når jeg starter. Vi lurer jo veldig på hvor mye vi kommer til å gå ned? Vi tipper ca 5kg.. Blir spennende å se! 

Har nå over 1500km på sykkelsetet i år, så formen kan vi ikke klage over. Vi trener ikke bare sykkel, men løper og trener styrke. 

Vi har også bestilt sol og medvind under hele turen:) 

Ha en fin fin kveld! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar